Kalandom a sógornőmmel


Amikor végeztem a főiskolán nem sikerült elhelyezkedni a lakhelyemhez közel. Így ifjú házasokként a feleségemmel egy teljesen idegen környezetben az ország másik végében telepedtünk le. Szülőktől, rokonoktól távol aminek megvoltak az előnyei de a hátrányai is. A helyes kis sógornőm nevezzük Pancsának ezen időszakban Pesten dolgozott a barátjával, így gyakran nálunk töltötték a hétvégéket. Jó volt velük összejönni, vidámak voltuk, fiatalok élveztük az életet, nagyokat buliztunk.
Egyik ilyen alkalommal, a megérkezésüket követő reggel lazán csak úgy ádám kosztümben éppen a konyha felé tartottam, amikor álmosan kilépett a szobájukból Pancsa. Természetesen ő is hasonlóan volt öltözve. Abban a pillanatban nem is kapcsolt egyszerre, majd mikor rádöbbent meztelenségünkre, megengedett egy mosolyt és „Jó reggelt!” követően belépett a mosdóba. Nagyon elnyerte a tetszésemet, az apró melle, a barnított teste, a fazonos puncija. Igazán szép volt, fürdőruhában ugyan már többször láttam, de így azért teljesen más volt. Nem is siettem sehova megvártam, amíg végez.
Töltöttem gyorsan két pohár narancslevet, gondoltam neki is jól fog esni az esti iszogatás után.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/kalandom-sogornommel-30

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése