Leszoptam az öcsémet

Tavaly nyár végén szüleimmel elutaztunk a Velencei tóhoz, hogy még suli előtt kifürödjünk magunkat és elbúcsúztassuk a nyári szünetet. Egy kis olcsóbb kempingben voltunk pici kőházakban, nem nagyon maradt pénzünk jobbra, elutaztuk az összes vagyonunkat:) De azért szép helyen volt, sok zöld fa meg növény meg madarak, csak nem volt valami komfortos, de ilyen helyre nem is azért megy az ember szerintem. Én az öcsémmel voltam egy szobába, egymással szembe fordított ágyakon aludtunk. Kicsit dohos alapszag volt a szobában meg műszálas huzat tábori pecséttel, nagyon osztálykirándulás hangulatom volt. De a legrosszabb lefekvés utáni fél óra volt, mikor is öcsém minden este magát kényeztette a takaró alatt, és azt kellett hallgatnom.. nyikorgott az ágy, mozgott a takarója, de a tudat volt a legrosszabb, jaj! Néha köhintettem egyet hogy mégis hagyja már abba, ekkor kb. tíz másodpercig leállt, majd folytatta ugyanott. Kezdett már az agyamra menni, de mégsem akartam ennyire kínos helyzetbe hozni, hogy konkrétan rászólok!
Utolsó előtti nap jó nagyot kirándultunk, ettünk pisztrángot, vattacukit, vettünk mindenféle gipsz baromságot a polcokra emlékül, hogy itt is jártunk, szóval tartalmas nap volt.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/leszoptam-ocsemet-1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése