Anya, Juli és én


16 éves koromban a szüleim barátainál nyaraltunk. Béla és Juli egyidősek voltak velük. Egyik este Béla és faterom elmentek pecázni a tóhoz, de nekem nem volt kedvem a sok szúnyog miatt. Felmentem a szobámba és lefeküdtem olvasni. Mivel az ajtómat nyitva hagytam, hallottam, hogy anyu és Juli beszélgetnek a nappaliban, miközben pakoltak valamit. Egy fél óra múlva anyu talált egy vibrátort, amit Juli elfelejtett visszarakni szekrényébe. Elkezdtek róla beszélgetni, hogy miért is jó, meg hogy anyu még nem használt ilyet. Juli elmondta, hogy mikor és hogyan szokta használni, és kölcsönadta anyunak, hogy kipróbálhassa. Pár perc múlva nagy csend lett odalent. Lementem, hogy megnézzem, mert azt hittem, hogy ők is elmentek a tóhoz. Juli az asztalnál ült és cigizett. Azt mondta, hogy anyu felment a szobájukba, egy kicsit lepihent. Ittam egyet és felmentem.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/anya-juli-es-en-12

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése