Az első leszbikus élményem anyámmal


Az első leszbikus élményem 16 éves koromban esett meg velem. Egyáltalán nem számítottam rá, hogy így fognak alakulni a dolgok. Pontosan ennél az esetnél veszettem el a szüzességemet is. De, hogy kivel? Azt máris megtudhatod, ha elolvasod a sztorimat. Az egész Siófokon történt. (Azóta ez a kedvenc városom)
Meleg nyár volt. A család – Apu, anyu, öcsi és én – lenn volt a nudi strandon és élveztük a napot, vizet meg jókat nézelődtünk. (Amióta eszemet tudom, mindígis nudi strandra játunk. Nyitott felfogásban lettünk nevelve.) Egyik nap aztán úgy délután egy fele Én megelégeltem a strandot és bejelentettem a családnak, hogy megyek vissza a szállodába hüssölni. A megdöbbent arcokat látni kellett volna. Végre nyaralhatunk együtt, itt a starnd, a balcsi és ere az a csajszi megy a szállodába hüssölni. Persze magyarázkodni azt kellett, de az érveim amikat kitaláltam olyan
jól sikeredtek, hogy végül anyu is elindult velem vissza. Apuék persze, nem jöttek. Sőt kijelentették, hogy este 10-nél előbb nem is jönnek fel. Felöltöztünk és rövid gyaloglás és liftezés után máris a hüvös szállodai szobában voltunk.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/elso-leszbikus-elmenyem-anyammal-71

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése