Egy szédült nyaralás - II. rész

Kissé aggódva bújtam vissza az ágyba. Anyu felém fordult, megsimogatta az arcomat, megborzolta a hajamat, majd így szólt:
-Először is. Nem bántam meg semmit, és kérlek neked se legyen lelkifurdalásod. De azt tudnod kell, hogy amit itt az előbb műveltünk, -túl azon, hogy tényleg csodálatos volt,- egyáltalán nem helyes. Sőt mi több valami ostoba szabályok miatt még büntethető is. Szóval ami itt történt az csakis és csakis ránk kettőnkre tartozik. Tudom, hogy szinte egy kész felnőtt férfi vagy, testileg is, értelmileg is, sőt a legtöbbön minden szempontból túlteszel. Amíg itt vagyunk együtt, nincs ellenemre, hogy máskor is szerelmeskedjünk, mert azt hiszem azt te is érzed, hogy ez azért több volt egy szimpla dugásnál. Legalábbis nekem sokkal többet jelentett. De. Amit most elmondtam az első szótól az utolsóig, be kell tartanunk, és akkor még sok örömünk lehet egymásban. Ha pedig vége a nyaralásnak, vagy apád esetleg megérkezik, akkor véget kell vetnünk ennek a dolognak, bármilyen nehéz is lesz. Rendben?

-Anyu, természetesen megértettem amit mondtál, és el is fogadom. Nem akarom, hogy bármiben is csalódást okozzak neked, annál sokkal jobban szeretlek.
Az éjszaka nagy részét átbeszélgettük, teljes őszinteséggel. Hajnalban egymást átölelve ájultunk álomba. Arra ébredtem, hogy arcomba süt a nap. Anya még mindig aludt, feje a vállamon. Ránéztem az órámra, láttam, hogy a reggeliről már lecsúsztunk. Gyengéden egy puszit adtam behunyt szemére, mire lassan kinyitotta a és rám mosolygott.
-Jó reggelt kicsim!- mondta és teljesen hozzám bújt. Átölelve kapaszkodtunk egymásba, gyengéden simogattam a hátát és fenekét. Két mellét mellkasomnak nyomta, farkam vége a combján nyugodott, de már elkezdett felállni.
Anya ledobta rólunk a takarót, és lecsúszott a farkamhoz. Kezeivel gyengéden, de határozottan megmarkolta a tövét, még a heréket is befogva. Egy pillanat alatt kőkeménnyé vált. Hanyatt fordultam,és kimeredt szemmel bámultam ahogy anya , mint egy fagylaltot, elkezdi nyalogatni a makkomat. Majd bekapta, és egyre mélyebben szívta rá magát. Ütemesen szopott, egyre gyorsabban. Éreztem, hogy most nem akar mást, mint engem kielégíteni. Néztem amint átszellemült arccal, behunyt szemmel kényezteti hatalmasra duzzadt faszomat. Tudtam,hogy azonnal élvezni kezdek, akartam jelezni, hogy vegye ki a szájából. De nem hagyta, és én megadtam magam a rám törő orgazmusnak, nem törődve semmivel. Mozgásával tökéletesen átvéve az orgazmus hullámait, nyelte a kirobbanó gecit. Hangosan nyögtem, remegtem. Az utolsó cseppig mindent kiszívott belőlem. Azt hittem menten elájulok, óriási érzés volt. Mosolyogva nézett rám, egy kis csepp ondót még lenyalt az ajkáról.
-Tudtam, hogy ilyen finom leszel- mondta.
-Anya, ez hihetetlenül jó volt, szeretném viszonozni neked.
-Nem, majd később, most ennyi legyen elég. Gyere menjünk együnk valamit, farkaséhes lehetsz te is.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/egy-szedult-nyaralas-ii-resz-111

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése