Egy szédült nyaralás - I. rész

Szüleimmel rendszeresen utaztunk, szerte a világban. 16 éves koromra már jártam Mexico-ban, az USA-ban, Távol-Kelet több országában. Azonban a legcsodálatosabb nyaralást Kréta szigetén éltem át a nyáron. Apám egy kereskedő cég vezetője, anyám pedig csak a háztartással,és magával foglalkozott, én most voltam másodikos a gimiben. Nagyon jó körülmények között élünk, én is mindig mindent megkaptam. Gyönyörű házunk van medencével, szaunával, az egész család imád szaunázni. Pár évvel korábban kezdtem észrevenni, hogy ha anyámmal vagyok meztelenül a szaunában, nem tudom róla levenni a szemem. Nagyon jó alakja van, bár már 42 éves, sokat sportol, ad magára, mindig nagyon csinosan, szexisen öltözik. Gyönyörű mellei vannak, telt, kissé túlméretes, de nekem nagyon tetszik. Maszturbálásaim során sokszor gondolok rá, hogy anyám melleit markolászom, combjait simogatom, vagy csókolgatom a testét. Persze titkoltam ezeket a vágyaimat, próbálkoztam barátnőkkel, de szexuálisan csak anyám tudott izgatni. Nyárra közös nyaralást terveztünk Krétára, apám be is fizetett egy öt csillagos hotelt, all inclusive ellátással. Aztán az indulás előtt két nappal beütött a krach, apám egyik szállítmányát nem engedték ki a szingapúri kikötőből, és csak ő volt jogosult a cégnél, hogy elintézze. Összeültek, hogy most mi legyen, de apám ragaszkodott hozzá, hogy miatta ne maradjunk otthon, legalább ketten anyámmal menjünk el, és ha ő időben végez, legfeljebb utánunk repül. Ebben maradtunk, én persze örültem, hogy anyuval kettesben utazok. A repülőn én ültem az ablakhoz, persze mindig találtam valami érdekes látnivalót, mert ilyenkor anyu áthajolt rajtam, hogy ő is lássa. Mellei hozzámnyomódtak, édes illatát pár centiről éreztem, farkam majd kiugrott a gatyámból. Ki kellett mennem a wc-re, és jól kivertem a farkam. Anyu valamit észrevehetett, mert mikor visszamentem, huncut mosollyal kérdezte, hogy jobban vagyok-e. Zavartan válaszoltam, hogy persze…Becuccoltunk a szobánkba, és abban maradtunk, hogy mielőbb rohanunk a beach-re, majd később kipakolunk. Ledobáltuk ruháinkat, majd fürdőruciban lementünk a strandra. Anyu megkért, hogy kenjem be naptejjel. Hasra feküdt a napozóágyon, hátranyúlt és kikapcsolta a bikini felsőjét. Jó sok naptejet csurgattam rá, aztán elkezdtem bemasszírozni hibátlan bőrébe. Átszellemülten simogattam, végig nyakszirtjétől a bugyiig. Ahogy hason feküdt mellei oldalra nyomódtak, és óvatosan, mintha csak véletlen lenne, kicsit azokat is bekentem. Aztán rátértem fenekére, combjaira, azokat is jól megmasszíroztam. Nagyon izgi volt, mikor kicsit a bugyi alá nyúltam. Anyu erre egy mozdulattal behúzta a fenekébe a textilt, így gyönyörű seggét is bekenegettem. Alig akartam abbahagyni, faszom majd kiszúrta a shortomat.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/egy-szedult-nyaralas-i-resz-106

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése