Egy szédült nyaralás - III. rész

Miután hazatértünk krétai nyaralásunkról, igyekeztünk normálisan folytatni kissé kisiklott életünket. Megbeszélésünk szerint, teljesen véget vetettünk annak a fajta kapcsolatnak ami Krétán alakult ki közöttünk. Én rendesen éreztem, hogy ég az arcom, mikor egy közös vacsinál apa egyszer csak szó szerint felszólított egy rövid élménybeszámolóra. Komótosan megtöröltem a számat, ittam egy korty vizet, ismét megtöröltem a számat...és szívem szerint egy mondatban összefoglaltam volna, hogy fantasztikusakat dugtunk, szét szoptuk-nyaltuk egymást anyával, keféltünk ágyban, tengerben, kádban, tus alatt...Ehelyett beszámoltam, hogy milyen gyönyörű volt az idő, a tenger, finomak voltak az ételek, és a koktélok, és igen apa, te is nagyon hiányoztál...Utálok hazudni, de most muszáj volt. Anya megnyugodva, hálás tekintettel nézett rám. Persze nagyon nehezemre esett befejezni azt a csodás szexet, de igyekeztem tiszteletben tartani anya kívánságát. Visszatértem régi szokásomhoz, és próbáltam leskelődni, mintegy véletlenül hozzáérni anya csodás testéhez. Szerintem ezt valahol sejtette is, de ezt nem tette szóvá. A hetek múltával már az is óriási öröm volt, ha fehérneműben elment előttem, ilyenkor azonnal bevonultam a szobámba, és emlékeimre gondolva, kivertem a farkam. Szeptemberben aztán elkezdődött az iskola, és úgy döntöttem innentől csajozni fogok. Első számú jelöltem Kata volt, aki sajnos egy évvel felettem járt, ő már negyedikes volt, míg én harmadikos. Nyári tapasztalataim azonban felvérteztek egyfajta határozott magabiztossággal, úgyhogy ez az apró mellékkörülmény nem tartott vissza attól, hogy a mazsolabálban felkérjem táncolni.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/egy-szedult-nyaralas-iii-resz-115

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése