A legszuperebb apuka

Magamról annyit, hogy nemsokára 15 éves leszek, most fejeztem be az általános iskolát és egyke vagyok.
Az egész úgy kezdődött, hogy az iskola végeztével rám szakadt a nagy szabadság, amivel nem igazán tudtam mit kezdeni. Nem vagyok egy eljárós típus, nem igazán jövök ki a korombeliekkel, egyesek szerint kicsit koravén vagyok.
Egy igazi barátnőm van csak akivel sülve - főve együtt szoktunk lenni, de ö július elején elutazott Amerikába egy rokonához egy hónapra, így egyedül maradtam.
Többnyire otthon ültem és netteztem, hála az ADSL - nek. Mivel nyár van, meleg és már abban a korban vagyok mikor az embert a teste igencsak érdekli, és a netten sok "érdekes" dolgot lát és olvas az ember ami erre még rá is tesz, szinte minden nap minimum 4 - 5 - szőr masztiztam. Imádom ezt a kellemes elfoglaltságot.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/legszuperebb-apuka-91

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése