Reggeli zuhany

-Ébresztő lustaság!- dugta be anyám a fejét a szobámba -Itt az idő hogy fürödni menjünk!

Sóhajtottam, majd kikászálódtam az ágyból és utánamentem a fürdőszobába. Mire odaértem ő már levetkőzött és kinyitotta a csapot. Nemsokára elég meleg lett a kis helységben hogy belépjünk a zuhany alá. Amint beviveztük a bőrünket, anya elzárta a vizet, majd megfordult és megkért hogy mossam meg a hátát.
Anyámmal kb. 3 éve zuhanyozunk együtt, röviddel 15-ik születésnapom után kezdtük el. Azt a születésnapot sohasem felejtem el!Apám hazafelé jövet a munkából karambolozott; egy részeg sofőr belehajtott a kocsijába. Apa azonnal meghalt. Itthagyott minket anyával. Akkor kezdődött az egész. Csak egymás hátát mostuk meg. Anya kitalált egy szabályt miszerint a kezeknek a csípő fölött kell maradnia a háton. Bámultam a testét, kis melleit, combjait és feszes fenekét.
Az első dolog amit mindig csinálunk, hogy beszappanozzuk a farkamat.
A mai reggel se volt kivétel. Farkamat bedörzsölgettem a fenékvágásába többször egymás után. Ezután azt mondta hogy meg akar tanítani valamire. Lehajolt és megfogta a vádlimat, majd kihúzta alólam. Nekiestem a tusoló falának. Mivel kezem ekkor anya vállán nyuogodott, magammal rántottam őt is. Abban a pillanatban mikor hozzáértem a falnak éreztem hogy valami a farkam köré csúszik.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/reggeli-zuhany-13

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése