A barátság

Ősszel múltam 32 éves, de be kell, hogy valljam, most kezdek szexuálisan a legaktívabb lenni. Ebben nem kis szerepe van a férjem unokaöccsének.
Sanyi idén lesz 18 éves, de olyan profi az ágyban, hogy talán felér egy harmincévessel is. Kapcsolatunk tavasszal, jobban mondva tavaly télen kezdődött, de akkor még csak én kívántam őt. Együtt töltöttük a karácsonyt és a szilvesztert Ausztriában. Én nem tudok síelni, a férjem, a bátyja és a bátyja felesége egész nap síeltek, és csak este tudtunk közösen elmenni a közeli városba, szórakozni. Napközben így Sanyival maradtam a faházunkban, neki el volt törve a keze, ezért maradt velem. Tévét néztünk, szánkóztunk, kártyáztunk, vagy sétáltunk a közeli erdőben.

Eközben én mindjobban beleszerettem Sanyiba. Esténként azt lestem, mikor megy levetkőzni, fürdeni, hogy meg tudjam lesni. Egyre jobban begerjedtem, arra vágytam, hogy végre megkeféljen.
Vége lett a közös vakációnak, haza jöttünk, de bennem még mindig élt a vágy, hogy megkapjam Sanyit. Suli után egyre több időt töltöttünk együtt, egyre többször akartam vele találkozni. Ez nem is volt nehéz, hiszen a szülei estig dolgoztak, a férjem pedig sokszor ment külföldre kiküldetésbe egy - két napra. Ilyenkor nálunk is aludt, mert nem messze van tőlünk az iskolája, többet kellett volna utaznia otthonról, így meg lett beszélve a szüleivel, hogy nálunk alszik néha.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/baratsag-92

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése