Unokahúgom és én

Ez az eset 2 éve történt. Az érettségi után Pestre kerültem, egy főiskolára. Örültem ennek, hiszen végre szabad akartam lenni, távol a szülői háztól. Itt Pesten több rokonom is él, ezért mindig volt hol aludnom hétvégén, ha nem akartam hazautazni Nyíregyházára. Egyik hétvégén úgy döntöttem, hogy a XIII. kerületi rokonoknál maradok. Amikor megérkeztem, nagynéném és a férje épp egy bálba készültek, unokahúgom, aki 1 évvel fiatalabb mint én (akkor 19 volt) pedig TV-t nézett. A szülők úgy fél óra múlva elmentek azzal a végszóval, hogy hajnal 4-re itthon vannak.

   Timivel úgy döntöttünk, hogy elmegyünk moziba. Sikerült is jegyet venni a 8-as előadásra. A film címére nem emlékszem, de tudom, hogy valamilyen izgalmas horror volt. Timi -mivel kicsit félt- közelebb húzódott hozzám. Én poénból felajánlottam, ha akarja, fogom a kezét. :-) Erre minden válasz nélkül megfogta a kezem, és így ültünk a film végéig. Nekem még ekkor eszembe sem jutott, hogy ebből lesz valami. Otthon, miután megérkeztünk, Timi elment zuhanyozni. Mikor visszajött, egy szűk, de annál rövidebb póló volt rajta, és egy fehér kis bugyi. Majd' eldobtam az agyam amikor megláttam! A hugi közölte velem, hogy rakott ki nekem tiszta törölközőt, úgyhogy mehetek fürdeni. Miközben zuhanyoztam csak az járt a fejemben, milyen kár, hogy az unokatesóm, és nem a barátnőm. Mivel elég meleg volt a lakásban, én sem erőltettem meg magam az öltözködésben. Egy boxeralsót vettem csak fel és így mentem be a szobába.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:


http://family-incest.net/unokahugom-es-en-7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése