Én, anyám és a barátaim

Az igaz történet főszereplője az édesanyám. Hónapokkal ezelőtt történt, azért írom le, mert senkivel sem oszthattam meg eddig, és mivel itt a vizsgaidőszak, van időm leírni.

Akármilyen bizarrul is hangzik, ha nem lennének a barátaim, sohasem basztam volna meg az anyámat. Hadd magyarázzam meg!

Abban az időben, amikor 18 éves voltam, éppen befejeztem az első évet, és a másodikat kezdtem. Kollégista voltam annak ellenére, hogy csak 30 kilométernyire laktunk az iskolától. Hétvégenként mindig hazajártam, és az egyik hétvégén apám idegesen közölte velem, hogy válófélben vannak anyámmal. Anyu is megerősítette ezt és mindketten a másikat okolták természetesen. Az egyetlen magyarázat, amit kaptam a dologra, az volt, hogy anyám szerint elmúlt a szerelem köztük. Apám azért aggódott, hogy nőtartást kell majd fizetnie, és nem volt hajlandó kiköltözni a "házából". Anyám nem is hadakozott tovább, hanem amikor visszautaztam a kollégiumba, összeszedte a cuccait és elköltözött egy szép kis lakásba tíz percnyire innen. Amit akkor még nem tudtam, hogy az én barátaimat hívta el segíteni a költözködéshez.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/en-anyam-es-barataim-54

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése