Hugi és bátyus

Nekem is lenne egy történetem, bár nagyon sokat gondolkodtam rajta, hogy megírjam-e, hiszen, mint az ki fog derülni, nem a legtisztább az én történetem, bár én úgy érzem, hogy a szexen túl más hibát nem követtem, nem követtünk el.

Én huszonöt éves fiú vagyok. Az egész pár évvel ezelőtt kezdődött. Van egy 21 éves hugom, akivel nagyon szeretjük egymást. Most az első alkalmat írnám le, amikor először feküdtünk le egymással.
Szóval, még középiskolás voltam, mikor ez az egész kezdődött, én ötödikes voltam voltam, mikor a hugom másodikos volt gimiben. Mi mindig is nagyon közel álltunk egymáshoz, valahogy nagyon jó barátok voltunk mindig, annak ellenére, hogy testvérek vagyunk. Mindig mindent megbeszéltünk, bármiről is volt szó.

Történt egyszer, hogy az egyik tanévközi szünetben szüleink elutaztak pár napra, s mi otthon maradtunk kettesben. Egyik este, amikor húgom fürdött, elfelejtette bezárni az ajtót, s mivel én nem hallottam zajt, benyitottam s mint ahogy szoktam, nagy lendülettel bementem. Húgom éppen felállt a kádban, s tusolt. Tudni kell azt, hogy húgom egy nagyon szép arcú, és szép testű lány, s mikor ott állt előttem, egyszerűen képtelen voltam megmoccanni, csak álltam, s bámultam őt, annyira ledöbbentem attól, hogy milyen hatással van rám a húgom látványa. Ő az első pillanatban ösztönösen elfordult, s rám parancsolt, hogy menjek már ki, de ez valahogy nem akaródzott sikerülni, így aztán maradtam.Ő még mindig háttal állt nekem, mikor arra gondoltam, miért ne fürödhetnénk együtt, hiszen gyerekkorunkban is mindig együtt fürödtünk. Így aztán gyorsan ledobáltam magamról az összes cuccot, s én is bemásztam a kádba. Húgom nagyon meglepődött ezen, hiszen már elég régóta külön fürödtünk. Először nem akarta megengedni, de addid-addig mondtam neki, hogy csak fürdünk és semmi más, hogy aztán beleegyezett.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/hugi-es-batyus-118

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése