A család kurvája 2. rész

A földön fekve, egyszerre rám tört, hogy mit is tettem az előbb saját apámmal, vajon mi fog most történni. Nagyon szégyelltem magam, nem tudtam mit tegyek, szó nélkül álljak fel, vagy maradjak, hátha apu megszólal.
-Azt tudod, hogy ezt soha senki nem tudhatja meg! - szólalt meg végre, majd felkelt engem is felhúzott, és bementünk. Elmentem zuhanyozni, és elgondolkodtam, hogy mi is történt velem mióta itthon vagyok, gyakorlatilag lefeküdtem a saját apámmal, a kertünkben, az öcsém előző este szinte felhúzott a farkára, és kis híja volt, hogy vele is lefeküdjek, de ezek ellenére mosolyogtam, jó kedvem lett, biztos még dolgoztak bennem a hormonok. Apu kint várt rám, és leültetett maga mellé, és megbeszéltük, hogy első és utolsó alkalom volt, és hogy soha nem mondhatom el senkinek. Persze nem vagyok hülye nyilván nem fogom kiírni a facebookra, hogy tegnap akkorát keféltem az apámmal, hogy soha ilyet nem élveztem. Egyik percről a másikra tűnt el belőlem a szégyenérzet, és felváltotta egy másik, mégpedig, hogy nem ennek kéne az utolsónak is lenni egyben, de ezt nem említettem apunak, látszott rajta, hogy ő borzasztóan szégyenli magát, próbáltam nyugtatni, hogy az én hibám volt, és én akartam, ami igaz is volt, de még friss volt a dolog, gondoltam várok pár napot, és újra felhozom neki, hogy ne aggódjon.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/csalad-kurvaja-ii-74

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése