Kettős élet

A szívem a torkomban dobogott, mint mindig ilyen alkalmakkor. Megálltam az autóval a behajtón a garázs előtt és leállítottam a motort. Egy halk sóhaj hagyta el az ajkaimat, és egy pillanatra azt éreztem, hogy elájulok. A puncim lüktetett a nedves bugyimban. Összeszorítottam a combjaimat és arra gondoltam, hogy egy kemény fasz mélyed a kiéhezett hüvelyembe, és elönti belsőmet a forróságával. Végül mégiscsak kiszálltam az autóból. Magas sarkú cipőmben végigmentem a kavicson s felléptem a ház tornácára. Kicipzároztam a táskámat és megkerestem a neszesszerem. A tornácot megvilágító lámpa opálos sárgává varázsolta hófehér bőrömet. Kis rúzst tettem fel az ajkaimra.

Az ajtó nyitva volt, mint mindig. Lenyomtam a kilincset és beléptem a lakásba. Megálltam és figyeltem. A TV halk hangja töltötte be a házat. Keresztülmentem a konyhán és megálltam a nappali ajtajában.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/kettos-elet-78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése