Bátyám és én

Az események majdnem 10 évvel ezelőtt kezdődtek. Én akkor 17 éves múltam és egy vidéki város gimnáziumának végzős tanulója voltam. Korán önállóságra neveltek szüleim, mert a munkájukból kifolyólag sokat tartózkodtak külföldön, a bátyám pedig Budapesten volt egyetemista, így sokszor kellett egyedül töltenem napjaimat. A 2-3 kilogramm többletsúlyom, az általam még kifinomulatlannak vélt testem miatt visszahúzódó voltam, pedig a barátnőim szerint alkatom már egy igazi bombázóé volt - az anyukámtól örökölt kemény, 90-es labda formájú melleim meg vonzották a fiúk tekintetét. Kapcsolataim a fiúkkal viszont ezen visszafogottságom miatt gyorsan megszakadt, hisz a smárolásnál tovább nem engedtem őket tovább menni. Büszkén vállaltam, hogy akkor még szűz vagyok, ami miatt a fiúknak még izgatóbb lettem, de azért szenvedtem is tőle.

Egy péntek kora délutáni szerelmi csalódás utáni pityergésemben annyira beleéltem magam ebbe az önsajnálatba - tudva hogy szüleim egy hétig nem jönnek haza - hogy észre sem vettem a már 20 éves bátyám hazaérkezését. Összerezzentem, mikor vidáman berohant a szobámba, ő meg megdöbbent, hogy itatom az egereket.
- Húgi mi történt? Nagy baj van?- faggatott köszönés után azonnal. Zavaromban nem tudtam mit mondani, csak pityeregtem tovább. Mellém ült, magához húzott, puszit nyomott a fejem búbjára majd nyaggatni kezdett.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/csalad-szex-batyam-es-en-79

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése