Keresztanyám

13 éves kis srác lehettem, amikor egyszer meglátogattam keresztanyámat, aki már évek óta egyedül élt és nem volt gyereke sem, így én voltam a kedvence a családban. Régebben gyakran feljártam hozzá, mert nagyon szeretett, folyton kényeztetett, ajnározott és vitt magával mindenhová. Ahogy nagyobb lettem, ritkultak a találkozások, így amikor ez a dolog történt, már vagy egy fél éve nem láttam. Engem pont akkortájt kezdett el érdekelni a szex és már a női test puszta gondolatától is merevedésem lett. Azelőtt sohasem gondoltam rá úgy, mint nőre, de a helyzet azóta alaposan megváltozott, így aztán, mikor ajtót nyitott, rögtön megakadt a szemem hatalmas, kerek mellein és ahogy bementünk, végig formás lábait és ringó fenekét bámultam.

Keresztanyám 40 év körüli, jó húsban lévő nő volt és a könnyű kis otthonka nem sokat takart bájaiból. Nem volt rajta melltartó és az áttetsző ruhán keresztül remekül kirajzolódtak súlyos, kerek mellei. Amikor leültetett maga mellé, hogy meséljek, mi van velem, a rövid kis ruha combja közepéig sem ért. Miközben nyökögtem magamról valamit, megpróbáltam nem folyton a lábait bámulni, de nem nagyon sikerült..
Nagyon szép lábai voltak és irtózatosan szexi combjai, aminek sajnos a farkam örült a legjobban. Pár perc beszélgetés után már teljes merevedésem volt. Keresztanyám is mesélt magáról, mondta, hogy sokat van egyedül és csak nagyon ritkán látogatja meg valaki. Tudtam, hogy emiatt már régóta iszik és most is sejtettem nevetgélős hangulatából, mozdulataiból, hogy túl van már néhány pohárkán.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/keresztanyam-94

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése