Családi buli öcsémmel és nővéremmel

Van egy öcsém (23), meg egy nővérem (27) akikkel most már nem, de régebben együtt laktam. Nagyon bírtuk egymást, mert a szüleinkkel nem voltunk annyira jóban, és ez összetartott minket. Sose voltunk szégyenlősek egymás előtt, talán még most sem lennénk azok.

Esténként mindig egymás után fürödtünk, és hát akkoriban az öcsémmel mindig megpróbáltuk meglesni, ahol csak lehetett a nővérünket. Egyébként nagyon jó nő. Vékony, nagyon szép arca van, iszonyú jó teste (mell: 97), borotvált punci, feszes fenék. Egyébként most modellként dolgozik, a Quelle magazinban is szoktak lenni képei. A lényeg az, hogy nem nagyon bírtunk magunkkal.
Egyik nap amikor jöttem haza, senki sem volt otthon (legalábbis azt hittem), felmentem az emeletre benyitottam a nővérem szobájába valamiért, és ott találtam az egyik ismerősünkkel. (Ekkor még csak 19 éves volt, és anyámék nem tudtak róla, hogy nem szűz..) Szóval csak annyit láttam, hogy a nővérem lábai széttárva, a srác pedig nyalja a punciját... A lényeg, hogy nagyon meglepődtek, magamról nem is beszélve. Motyogtam valami elnézésfélét, és átrohantam a másik szobába. Hallottam, hogy a srác is elmegy.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/csaladi-buli-ocsemmel-es-noveremmel-97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése