A nővéremmel

Két nővérem van és mind a kettő kurva jól néz ki. A kapcsolatunk sose volt olyan közeli, hogy testvérként nézzek rájuk. Mindig is izgattak engem, már ha rájuk néztem is. Hat-hét éves koromban is arra voltam kíváncsi, mi domborodik a melltartójuk alatt. Mondhatnám akkor még talán több kiváltságom is volt, mert láthattam őket meztelenül. Nagyon sokszor csináltam olyat, hogy a szennyes fehérneműjükbe vertem bele. Ha volt náluk valami csávó mindig hallgatóztam mikor teszik már be nekik, ilyenkor hallottam hogyan nyöszörögnek élvezés közben. Mire belelendültek olyan keményre dagadt a faszom, hogy elég volt egy-két rántás az orgazmushoz.

A minap történt, hogy strandon voltunk az idősebbik nővéremmel, aki 28 éves, azt még hozzáteszem, hogy én 17 vagyok. Igaz, hogy közelít a harminchoz, és egy gyereken van túl, de még mindig eszméletlen jól néz ki. A férjétől is egy éve elvált. Amint megláttam bikiniben, rögtön felállt rá a faszom. Szerencsére bementünk a vízbe, úgyhogy ezt tudtam leplezni. A vízben csak a melleit figyeltem. Egyszer csak gondoltam egyet és puszta véletlenségnek álcázva a víz alatt, megtapintottam azt a nagyon mini alsó részét a bikinijének. Ezt ő szándékosnak vehette, mert sértődött hangon azt mondta, haza megyünk, és gondolkozzak el mit csináltam. Én elindultam utána, de a szemem végig a seggére tapadt. Egy kicsit megijedtem, mi lesz ha ezt elmondja apunak. Hozzá mentünk ami eléggé meglepett.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/szex-noveremmel-121

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése