A mama szülinapja

Mielőtt a történetbe bele kezdenék, nem árt egy kis környezet ismertetés. Az apropója a vendégségnek anyósom szülinapja volt. Együtt laktunk az elvált anyósommal, aki épp harmincnyolcadik szülinapját tartotta . A lánya húsz éves, mármint a feleségem. Én pedig huszonnyolc. Szóval, én a kettő közt valahol félúton, ezért sok élcelődésnek voltam céltáblája emiatt, eddig alaptalanul. A barátomról, aki meghívott volt, s két évvel volt nálam idősebb tudni kell, hogy nőtlen és nagy pecás. Az volt titkolt szándékom már rég óta, hogy összehozom anyósommal, és végre egyedül lakhatunk...De ne rohanjak a következő órák történései elé.

Gáspár barátom pontosan érkezett egy nagy csokor virággal, s valami nagyon márkás pezsgővel, hogy az ünnepelt egészségére bontsuk majd fel. Anyósom repkedett a boldogságtól, és tekintetünk egy pillanatra találkozott. Még ekkor nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki. Előkerült a sok finom sütemény és szendvics, a finom bor is fogyott, ami a nyelveket oldotta meg. Gáspárra nem ismertem rá, mert be nem állt a szája, no persze a pecás élmények..., mi más.
Egyszer csak nyelt egyet, - és gondolom az ital hatására levetkőzve gátlásait - egy jelentőségteljes szünet után bele kezdett mondandójába. Anyósomnak az arca kipirulva, ahogy csüngött minden szón, egyszóval most tátottuk nagyra a szánkat. A múlt hétvégén történt, kezdte a történetét a barátom,- a szokásos felszereléssel mentem ki a horgásztanyámra, mert volt egy kis faház, ahol meghúzhattam magam rossz idő esetén, no meg ha éjszakára is kinn maradtam.
Az idő nem volt, mint tudjátok valami jó, de a pecást ez nem zavarja.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/mama-szulinapja-122

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése