A kislányom

Az elején ejtenék pár szót magamról. 38 éves építészmérnök vagyok, a feleségem a lányom szülése közben meghalt, tehát egyedül nevelem a lányom. Mivel elég jó állásom van sosem kellett nélkülöznünk semmiben. Szép nagy kertes házunk van medencével, egy Budapest közeli nyugis kis faluban, és mindenünk megvan amiről régen csak álmodtam (nyaraló a velencei tónál, Szép új autó... stb. ).

Ez a történet akkoriban kezdődött mikor a kislányom (Dominika) a 12. életévét készült betölteni (jelenleg 16) és rendkívül szép kislány. Hosszú, hátközépig érő fekete haja, kék szeme van, és alkatilag is minden a helyén van rajta már ilyen fiatalon is, szóval a korához képest elég érett a kis Drágám! Gyönyörű, vékony, feszes test, gömbölyödő mellecskék, formás kis fenék, selymes bőr...stb.

Mivel csak ketten éltünk a nagy házban, mindig is nagyon közeli volt a kapcsolatunk. Néha nekem volt ugyan egy - két alkalmi partnerem, de igazából komoly kapcsolatra sosem vágytam többé.
Tehát mint mondtam, Domikával nagyon jó volt a kapcsolatom, sosem járkált el otthonról, hiszen velem érezte magát mindig a legjobban ezért mindig velem akart jönni minden felé a szabadidejében, nem pedig a kis ovis osztálytársaival, akik még - elmondása szerint - nagyon gyerekesek voltak. Már egész kicsi kora óta együtt aludtunk, együtt fürödtünk a nagy sarokkádunkban (tehát elég sokat láttam már a kis finom testét), de valahogy a rengeteg munka fáradalmai miatt sosem vettem észre mennyit is fejlődött a picilány!
A történet az egyik ilyen "együttfürdés" - nél kezdődött, amikor is én észrevettem az előbb említett fejlődést, hogy a picilány már egész szépen kezd nőiesedni, kikerekednek a kis cicijei, a kis puncija tejesen csupasz volt még, olyan jó kis húsos, duzzadt szeméremajkai vannak, én meg - mivel régóta nem volt még alkalmi partnerre sem időm - ott ültem vele a kádban, teljesen kiéhezve egy női testre. Figyeltem ahogy beszappanozza a kezét majd a csupasz kis puncit kezdi dörzsölni vele, teste a szappantól gyönyörűen csillogott, vizes haja pedig a vállán pihent. Eszméletlen szép látvány volt számomra. Sosem voltam perverz, meg sem fordult a fejemben semmiféle "bűnös" gondolat, de ahogy ott ült velem szemben a kádban és hallgattam a csacsogását a sulis témáiról, közben egyfolytában a finom kis testét figyeltem, ahogy ő szappanozta magát, arra lettem figyelmes mikor feleszméltem, hogy a hímtagom, - ami szintén csupasz, mert borotválom - , elég rendesen megmerevedett! Tök ciki volt, de szerencsére ő nem látott semmit az egészből, mert habfürdővel szoktunk fürödni.
Először nagyon kínos gondolatok ötlöttek fel bennem, hogy mit is csinálok, hiszen még csak 12 éves és ráadásul én az apja vagyok (!), de aztán miután befejeztük a fürdést, lenyugodtam és beletörődtem emberi ösztöneimbe s elfelejtettem az egészet...


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/kislanyom-124

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése