A férjem öcsikéje

Amikor összeházasodtunk Dénessel, Dávid az öccse, még csak tizenkét éves volt. Emlékszem, ott állt elegáns kis csokornyakkendőben, és kisfiús zavarával küszködve gratulált nekem. Már akkor csinos és roppant helyes fiú volt. Nagy őzbarna szemekkel, hibátlan testtel és alakkal. Néha mondtam is tréfásan a férjemnek, hogy ha nem jól viselkedik, elcsábítom az öccsét. A család jót nevetett, Dávid pedig fülig pirulva csak lesütötte a szemét. Ki tudja, lehet, hogy pont ezzel keltettem fel a figyelmét, és figyelt fel rám úgy, mint nőre.

De az is lehet, hogy én voltam túlon-túl kihívó, és kacér vele. Élveztem, amikor zavarba hozhattam. Sokszor észre vettem, hogy lopva figyel a szeme sarkából. Aztán lassan belém szeretett. Senki nem tudta, csak én, hogy szerelmes belém. Akkor sem hagytam fel a kis játékaimmal, ha velem szemben ült. Véletlenül úgy hagytam a lábaimat, hogy belásson a szoknyám alá, vagy kigombolva hagytam a blúzom. Volt, hogy a fürdőszobában voltam. Hallottam, amikor bejött és a férjem üdvözölte, de úgy tettem, mintha nem hallottam volna, és kisétáltam egy szál semmiben. Ja, és a törölközőt sem sikerült azonnal magam köré tekerni. Egy szóval, teljesen magamba bolondítottam.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/ferjem-ocsikeje-123

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése