Öcsémékkel hármasban

Egy nyári napon, mikor a szüleim nem voltak otthon, az ilyenkor szokásos "lányfeladat" takarítás és mosogatás után éppen a szomszéd utcában lakó, szintén főiskolás barátnőmhöz igyekeztem, hogy csevegjünk egy jót mindenféléről, mikor megérkezett öcsém barátja. Gondoltam, éppen jókor megyek, magára hagyhatom az akkor tizennégy éves Zolit a hasonló korú haverjával, Danival. Valamire készülhetnek - gondoltam magamban, mert szokatlanul gyorsan akartak kitessékelni, házon kívül tudni engem, és ez feltűnt nekem is, gyanús lett. Kimentem hát az ajtón, mintha tényleg a barátnőmhöz igyekeznék, de az udvarnál nem jutottam messzebb, inkább hátrafutottam a kertben a nappali ablakához, és belestem. Dani sietve behozta a szobába a hátizsákját, és videokazettákat vettek elő. A tévé pont oldalvást volt az ablakkal, így láttam, mikor betette, milyen filmet néznek...

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/ocsemekkel-harmasban-23

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése