Négyesben otthon


Szeretnék egy kis történetet elmesélni, ami velem történt meg három éve.

Amikor ez az eset történt én Gabi 16 éves 170 cm magas a barátom Péter 19 éves 178 cm magas, nekem van egy öcsém Zoltán aki egy évvel fiatalabb nálam a barátomnak meg van egy 14 és fél éves húga Emese. A barátommal közel 5 hónapja járunk, de még nem feküdtünk le egymással.

Egyik alkalommal én beteg voltam, emiatt otthon maradtam, a szüleim dolgozni voltak az öcsém pedig iskolába. Én reggel kilenc körül keltem, elmentem lezuhanyozni de nem öltöztem fel hanem visszavetem a pizsamámat és egy fürdőköpenyt. Ezután megreggeliztem.

Mivel egyedül voltam otthon és tanulni nem volt kedvem elkezdtem internetezni, már kb. egy órája chat-eltem mikor eszembe jutott a barátom. Gondoltam egyet majd felhívtam és mondtam neki hogy ha van kedve jöjjön át, mert egyedül vagyok és unatkozok.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/negyesben-otthon-66

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése