Lefeküdtem a saját testvéremmel

Tudom, hogy gáz, ami most következik, de muszáj kibeszélnem magamból. 18 éves lány vagyok, az emberek szerint szép, kifejezetten jó csaj. Hiába. Eddig nem tudtam magamnak normális pasit találni. Minden csávó csak szexet és partizni akar, de normális dolgokat csinálni nem. Kicsit kiégtem az utóbbi időben. Sokat voltam otthon, a szüleimmel sem túl jó a kapcsolatom, csak a bátyámat bírom, aki mindig megértett és foglalkozott velem. A múltkor viszont történt valami, amit azóta sem tudok feldolgozni. Otthon voltunk együtt Zolival, ő a testvérem, s arról beszélgettünk egész este, hogy mennyire szar az élet, őt is most hagyta el a barátnője, én sem találom a helyem, ilyesmi.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/lefekudtem-sajat-testveremmel-88

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése