Aron hutchner története

Jó páréve történt már hogy a család nagy összejövetelt tartott egy étteremben jó félórányi autóútra a lakhelyünktől egy szomszédos településen. Mindenki elég sokat ivott kivéve engem és a nagynénémet. Így aztán mikor véget ért a szórakozás mi ketten vállaltuk, hogy hazafuvarozzuk a jó népet majd ő fordul velem párat és egyesével elhozzuk az étterem parkolójában maradt autókat amiket az ittas rokonok már nem vállaltak be hogy hazavezetnek. Én a 20-as éveim elején jártam a nagynéném a 40-es éveinek igencsak a vége felé. Ő egyébként a nagypapám testvérének a lánya, ennyit a rokoni szálról. Szóval a család már otthon, irány vissza az első autóért. Útközben beszélgettünk és ráterelte a témát, hogy régóta nincsen senkije és már nagyon kivan éhezve. Nekem akkor egy velem egykorú csajom volt de nem volt komoly a kapcsolat. Aztán amikor a második autóért indultunk a combomra tette a kezét és megkérdezte nincs-e kedvem hancúrozni egyet? Nekem persze volt… Túl azon hogy mindig is kiakartam próbálni egy idősebb nővel akkor én is eléggé kivoltam éhezve úgy éreztem elég távoli a rokonság ahhoz hogy ez beleférjen.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/aron-hutchner-tortenete-114

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése